Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Otvoreno pismo direktoru RTS-a

Komentari (70) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 13 jul 2010 12:30
b.s.
Hvala gospodine!
Učlanjujem se u Patriotsku organizaciju Bivših Pretplatnika RTS, svečano izjavljujem da više nikad neću gledati,
1. Bolji život
2. Porodično blago
3. Stižu dolari
4. Šurdiloviće
5. Policajca sa Banovog Brda,
6. Otpisane
7. Povratak otpisanih
Slobodno neka dođu da mi isključe kanale RTS-a, biću srećna da im se svaki trag izbriše!
Vikali smo:"Spomenka izađi!", Spomenka je izašla, ali je Tijanić ušao.
Preporuke:
0
0
2 utorak, 13 jul 2010 12:33
Lajavi
Svaka ti je na mestu. Javni servis je bukvalno bruka novinarstva, dok je njihov interenet portal oličenje cenzure- kada je u pitanju Evropa, Kosovsko pitanje, Hravatska, tajkuni i DS. Dobro ste primetili da izjava Angele Merkel nigde nije preneta na RTS-u, već je informaciju prenela štampa i internet portali. Dalje, pošto sam gledao svetski kup u fudbalu pimetio sam da komentatori RTS-a, ne poznaju srpski jezik, da koriste hrvatske pozajmljenice, a naročito su tanki u prisvojnim pridevima (Australci) koji su gradivo iz osnovne škole.
Preporuke:
0
0
3 utorak, 13 jul 2010 12:48
Miloje
Potpisujem tekst novog bivšeg pretplatnika „javnog servisa“ antisrpske politike i strategije što se zove RTS. Ja odavno ne gledam takozvane „informativne“ emisije RTS-a, pa zaista plaćanje „pretplate“ doživljavam kao nametnutu „zakonsku“ PLjAČKU I TEROR NADA MNOM, teror nad mojom pameti i ukupnoj svesti i savesti.
Ovakav rad antisrpskog „javnog servisa“ jeste u interesu političke „elite“ u Beogradu i Srbiji, a ne u interesu naroda.
S obzirom da RTS i ne gledam, to ću se i ja zvanično obratiti RTS administraciji da me ukinu sa spiska pretplatnika, a ja ću i formalno izvršiti tehničko brisanje RTS programa (kanala) putem svog kablovskog operatera.
Da dodam jedan primer (a ima ih stotine) antisrpskog odnosa RTS-a prema sudbini Srba: NISU PRIKAZALI DOKUMENOVANU EMISIJU O STRADANjU SRBA U OKOLINI SREBRENICE I BRATUNCA KOJA JE PRIKAZANA NA TV BIJELjINA.
Preporuke:
0
0
4 utorak, 13 jul 2010 13:03
LjiljanaNL.
Bravo gospodine!Ja ,na zalost, ne zivim u Srbiji.Zato imate samo moju verbalnu podrsku.
Preporuke:
0
0
5 utorak, 13 jul 2010 13:11
Triba
Interesantan je fenomen sa ovom TV pretplatom. Znam pored sebe, veliki broj ljudi koji ovu obavezu ne izmiruje, i to u vec poduzem periodu, dok se pri tom drzava prema ovom svom sve masovnije uskracivanom pravu odnosi potpuno indolentno i nezainteresovano. Valjda je to zato sto jedino u pogledu tv programa gradjani savrseno transparentno mogu da sagledaju kvalitet rada i usluge neke drzavne ustanove, ne finansirajuci je skriveno kroz neke apstraktne i nerazumljive poreze, vec kao posebno izdvojenu uslugu, sto uvek ostavlja slobodu da se i ne plati ono sto ne dobija. Jedan retko lep i racionalan odnos, koji fali u svemu drugom.
Preporuke:
0
0
6 utorak, 13 jul 2010 13:12
Starac Fočo
Moglo bi se na ovo sve dodati i činjenica da nezanemarljiv deo svog programa (mnoge igrane serije i emisije) RTS finansira iz raznoraznih EU fondova i čuda... izgleda da naš novac nije dovoljan, služi da plate sebi užinu, a rade za Gazdu.
Preporuke:
0
0
7 utorak, 13 jul 2010 13:46
Milos Stankovic
Tadicev RTS (ili bolje, Saperov) sve vise lici na Milosevicev. Istina, manipulacija je malo inteligentnija. Mislim da je izvestavanje sa komemoracije u Srebrenici zaista prevrsilo svaku meru. Ni ja necu vise placati pretplatu, iako sam do sada platio svaki dinar.
Preporuke:
0
0
8 utorak, 13 jul 2010 13:47
sava t.
E pa Miloše svaka ti čast na pismu.
Preporuke:
0
0
9 utorak, 13 jul 2010 13:49
neobizantinac
Ha, ha, ha, stvarno sjajno. Mada doktore, mogu vam se pohvaliti, ja to smeće neplaćam već godinu dana.
Preporuke:
0
0
10 utorak, 13 jul 2010 13:52
gavrilo
sluze se istim stvarima kao i komunisti. setite se samo kako su nas lagali za nesrecnog martinovica sa KiM da je sam sebi zabadao polomljenu flasu u , kao i Milosevic svi misle da istorija pocinje od njih! sramota, ni ja necu vise da im placam pretlatu pa neka me tuze!!
Preporuke:
0
0
11 utorak, 13 jul 2010 14:12
Sergej Bulajić
Bravo bravo!
Čovek je napisao samo istinu i u potpunosti ga podržavam i biće nas još takvih koji nećemo više plaćati medijsko ponižavanje sa RTS-a. Neka promene svoj logo u B92, pa da makar znamo šta stvarno gledamo.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 13 jul 2010 14:13
thinking maize
Poštovani g-dine Jovanoviću, ovim Vas izveštavam da sam nameran da iskoristim Vaše otvoreno pismo g-di direktoru i predsedniku upravnog odbora RTS-a, kao i g-dinu direktoru republičke radiodifuzne agencije, da na osnovu istog sastavim gotovo istovetno pismo, samo sa drugačijim potpisom, MOJIM. Molim Vas da me izvestite da li polažete autorska prava na Vaše otvoreno pismo, eda bi, kao odgovoran čovek, mogao da ih poštujem.
sa poštovanjem dr Bogdan Nikolić, alias thinking maize
Preporuke:
0
0
13 utorak, 13 jul 2010 14:41
sb
Svaka recenica je tacna. Cekam da Dnevnik pocinje da se daje na engleskom jeziku i da pretplatu placamo direktno SNN u dolarima. I treba da bojkotujemo RTS neplacanjem jer je sve lazno izvestavanje!
Preporuke:
0
0
14 utorak, 13 jul 2010 14:51
vesna
Bravo, gospodine Jovanovicu!
Preporuke:
0
0
15 utorak, 13 jul 2010 15:02
M.I.T.
Da su reči upućene takvima vredele, mi bismo ovu našu državu davno upristojili.
Ne pomažu više reči. Vreme je da se dela. Zna se kako takve koji su nas zajašili treba ubediti da se okanu ćorava posla.
Preporuke:
0
0
16 utorak, 13 jul 2010 15:12
Miloš Mihajlović
I ja se potpisujem ispod ovoga.
Preporuke:
0
0
17 utorak, 13 jul 2010 15:12
Smiljanski
Možda je nelogično ali,Tadićeva poseta Crnoj Gori je imala veliki značaj!To se odnosi na Srbe iz C.Gore,jer je njima to vrlo važno,i oni sve iz Srbije prihvataju kao dobro,pa makar bio to i Boris Tadić.Srbi iz C.G. su izloženi neviđenoj torturi i pritisku,i svaki signal iz Srbije za njih znači spas.
Što se tiče daljeg teksta,potpuno se slažem sa vama,ali isto tako vam kažem,da neplaćanjem pretplate ne rešavate problem.Ako ne budemo plaćali,onda će Država da preuzme RTS,i tek tada nemamo šansu,a pare će opet biti naše,iz budžeta.Mnogo je bolje da ovako iznesete svoje nezadovoljstvo,ili čak nekom konferencijom za štampu,i sigurno bi dalo veći efekat.Treba da znate da je skoro pola novinara RTS-a došlo sa B92,a njima nije potrebna cenzura,oni su odavno izdresirani.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 13 jul 2010 15:42
Žika Milić
potpisujem!
Preporuke:
0
0
19 utorak, 13 jul 2010 15:53
Sanja BL
Sjajan tekst! Inače, Tijanić je jedan od onih koji igraju kako prilike sviraju. On je dobar sa vlastima. Bio je uz DSS kada su bili na vlasti, bio je na njihovim političkim skupovima, sada je sa BT i radi kako mu ovaj kaže. Za njega jednostavno nema zime. On se prilagodi situaciji svaki put. Inače, dnevnik u pola 8 na RTS - u nije počeo Bratuncem već Erdoganom i bijednim zagrljajima i osmijesima Tadića i Erdogana u Novom Pazaru. Tako je bar bilo u najavi, a kada sam vidjela šta je prva vijest odustala sam od gledanja "Dnevnika" RTS - a!
Preporuke:
0
0
20 utorak, 13 jul 2010 18:02
Pera
A Tijanić beše onaj što nikad nije položio račune(finansijske) za organizaciju "Eurosonga", grandiozne manifestacije koja je Srbiji donela nemerljiv ugled u Evropi i zbog čega su nas prekoredno primili u njihovu zajdnicu?
Preporuke:
0
0
21 utorak, 13 jul 2010 18:06
Mile Bre
G.Jovanoviću,mogu misliti koliko ste ogorčeni na oholo ponašanje odgovornih u RTS-u,pa Vam ovim dajem podršku.Nalazim se u inostanstvu pa RTS mogu da pratim samo preko satelita.Znači da ne polažem toliko pravo kao Vi na kritike koje bi im uputio obzirom da nisam pretplatnik.No mogu Vam navesti moje iskustvo sa tom kućom.Naime,pre nekoliko meseci,gubila nam se slika na momente,kao i ton.Program se nije mogao pratiti jer je pored toga što je bio nerazuman,veoma nervirao.Potrajalo je to dva dana,pa sam nazvao poznanike koji isto mogu (u normalnim uslovima) da prate RTS preko satelita,a koji su mi potvrdili da imaju isti problem.Potom sam nazvao tu cenjenu kuću i rečeno mi je (kada sam kazao u čemu je problem) da treba nazvati tehničku službu.Istini za volju dali su mi odmah telefonski broj.Spustio sam slušalicu i zastao u razmišljanju:ko tu ima problem ja ili RTS i hoću li ih uopšte nazivati.Kako sam zaključio da ipak ja imam problem,nazvao sam tehničare.Samo su rekli da je do utičnice (bez hvala).No za desetak minuta,mogao sam normalno pratiti program.Ipak, mogu reći da (prema svetcu i tropar) smo uskraćeni za neke emisije koje bi nas interesovale, jer od prvog i drugog programa sastavljaju satelitski,gde je obavezna emisija "48 sati svadba".No ovo nije sve.Često sam pisao komentare, na emisije "ključ", "oko", posebno se sećam da sam pred emisiju "da možda ne" sa temom "nasilje u Srbiji" poslao ljubazno komentar o drugoj temi. Naime to je bilo oko 20.03. pa sam izrazio svoje žaljenje,što nije tema (jer sam se nadao) o Srebrenici, sad kad se očekuje usvajanje deklaracije u skupštini.Nije bilo objevljeno.Naravno da sam primetio da objavljuju samo ono što je politički poželjno.Ukoliko sami nešto i kažu što bi bilo u suprotnosi sa politikom,značaj bi umanjili nekom drugom "bombastičnom" vesti.Iako nostalgično željan na maternjem jeziku vesti i dešavanja iz otadžbine, sve više koristim internet,a na RTS gledam po neku seriju,reportažu i slično.Sa razumevanjem za Vaš
revolt čitalac NSPM.
Preporuke:
0
0
22 utorak, 13 jul 2010 18:42
Spetsnaz
Iako mi nije namera da polemisem sa autorom teksta
moram da ukazem na neke vrlo bitne cinjenice
U Srebrenici se jeste desio genocid i jeste streljano 8000 i nesto ljudi ,mada ni ta brojka nije konacna
R Srbija polako ali sigurno izlazi iz krize ,jer za to postoji ogroman broj pokazatelja
Evropska unija nudi R Srbiji punopravno clanstvo , samo ukoliko ispunimo par uslova
I sve ovo je gola istina koja se svakodnevno objavljuje na jedinoj objektivnoj B92 .
Ko ne veruje njemu ce biti gore
Preporuke:
0
0
23 utorak, 13 jul 2010 18:58
Smiljanski
Nisan nikakav"fan" Tijanića,ali,i ovo malo srpstva ,i ćirilice što ima na RTS-u je zahvaljujući njemu.Bilo koji drugi direktor da dođe biće gori.Problem je što u Srbiji ima mnogo ljudi koji ne vide ništa loše u uređivačkoj politici RTS-a.Mi moramo da se borimo da RTS bude naša TV,a ne da je uništimo neplaćanjem pretplate.Imamo pravo da ih prozivamo,da demonstriramo,i pre svega smenu pojedinih urednika.A, ako se ne izborimo za RTS,ostaju nam Željko, i Veran,pa onda možemo da uživamo u hrvatskoj muzici ,serijama,Velikom Bratu,Farmi,,,,.Ako nema para nema ni serija,a setite se bilo je i dobrih primera:Gorki Plodovi,Moj rođak sa sela,Selo gori,Bela lađa,...
Preporuke:
0
0
24 utorak, 13 jul 2010 19:01
Dete Noći
Očekujem ironičan odgovor ministra u vladi Mire Marković. Kakav RTS? Kakav Dnevnik u pola 8? Ko to gleda? Kome je to potrebno?
Preporuke:
0
0
25 utorak, 13 jul 2010 19:02
@Milos Stankovic
Tadicev RTS (ili bolje, Saperov) sve vise lici na Milosevicev.
Da, i "Miloševićev" RTS je lagao, ali u OBRNUTOM smeru!
Preporuke:
0
0
26 utorak, 13 jul 2010 19:40
Pavle
samo da s pridružim neplatišama i da kažem da vam je svaka bila na mestu!!!
Preporuke:
0
0
27 utorak, 13 jul 2010 20:55
kosanka
Sjajan tekst gospodine Jovanovicu.Znamo da svaka
vladajuca garnitura ima i svoje ljude u sredstvima
informisanja,samo sto se danas u Srbiji radi daleko
perfidnije,da bi se postigao bolji efekat.Mozemo
slobodno reci da vecina informativnih kuca su u
sponzorstvu Sorosa (onda znamo kakve trebaju biti
informacije),a ostale kontrolise vlada(onda opet
znamo kakve ce biti informacije).Narod se izludjuje
i zaglupljuje sa manipulacijom raznih vesti,a to
do sada nije vidjeno.Sto se tice Tijanica,o njemu
je suvisno trositi reci,jer kameleon ostaje kameleon.
Preporuke:
0
0
28 utorak, 13 jul 2010 21:17
Jovan Stulica
Zali boze dana kada smo se nadali da ce zora svanuti kada skinemo Milosevica sa vlasti.

Ne da zora nije svanula nego nas je poklopio totalni mrak u svakom pogledu: socijalnom, moralnom, ekonomskom, a Boga mi i politickom.

Rezim Borisa Tadica se ne razlikuje od onoga Slobodana Milosevica ni za jedan pedalj. Jedina razlika je da je Milosevic zbog pohlepe doveo srpski narod po ivice provalije, dok ga Boris Tadic vodu u ambis svesno, sa podrskom njegovih prijatelja iz EU.

Nisam placao pretplatu dok je Milosevic bio na vlasti, oa necu ni ovim Tadicevim podrepasima.
Preporuke:
0
0
29 utorak, 13 jul 2010 22:19
Pobunjenik
RTS je uvek bio servis vladajuceg rezima a ne svih gradjana ove zemlje.Tako je bilo 90-tih,tako je od 2000-tih,tako je danas,a tako ce biti i sutra sa novim vladama koje dolaze.Mediji,posebno televizija i jesu zamisljeni kao sredstvo propagande a ne informisanja,cinjenica i edukacije.Narocito u zemljama kao sto je nasa,sa istorijom autokratske vladavine pod zastavama raznih ideologija.Da bi se doslo do preko potrebne istine i znanja a izbegla manipulacija,treba mnogo samostalno raditi,citati i proucavati.Pronalaziti razne izvore informacija i cinjenica i medjusobno ih uporedjivati i suprotstavljati.U danasnjem vremenu,pogotovo u Srbiji,gde se vodi svakodnevna borba za golu egzistenciju,vecina nema vremena a ni snage za tako nesto.Sta onda preostaje coveku koji tezi da bude slobodan u ovakvom vremenu,kada nema bas previse mehanizama za otpor.Pa za pocetak bar ne mora da samofinansira nametnutu propagandu i tudju (ne)istinu,DA UKOLIKO JE VEC ZRTVA NE BUDE I ZRTVA SAMOOBMANE.
Preporuke:
0
0
30 utorak, 13 jul 2010 22:36
Molder
Postovani direktore javnog servisa "evropske" Srbije. Ja nikada nisam placao pretplatu, niti cu je platiti. Na mesto vaseg programa stavio sam "Discovery Channel". Ne morate da se mucite i da me iskljucujete, ja sam to uradio umesto vas.
Prijatno
Preporuke:
0
0
31 utorak, 13 jul 2010 22:43
Nadja
Prilog u Dnevniku iz Smrijecna u Pivi traje tacno 1,40, a ne 5 minuta, kako navodi magistar. Lako proveriti na sajtu RTS-a, gde se mogu pogledati Dnevnici. Neko se namerno zabrojao? Nije to lepo.
Preporuke:
0
0
32 utorak, 13 jul 2010 23:09
@Smiljanski
To što u Srbiji po Vama navodno ne vide nikakav problem u uređivanju rts nije nikakav argument. Činjenica verovatno nepoznata i gospodinu iz Gnjilana jeste sledeća: glumac Bekim Fehmiju je u emisiji rts-a, tačnije u emisiji Metropis nazvan albanskim glumcem! To su argumenti!!!
To je za moje pojmove pravi skandal ! Očigledna neistina. Znamo da su ostali još gori ali zašto plaćati neistine?! Oni nas lažu!

Povodom obeležavanja godišnjice u Bratuncu, drugi dnevnik "evropskog javnog servisa" daje prednost poseti turskog predsednika! OSamo je emisija Ovo je Srbija dala prednost tom događaju dok je dnevnik TV Novi Sad odn. tzv. javnog servisa tzv. Vojvodine uopšte nije stavio taj događaj u najavu, već su vrlo elegantno smislili nekakav specijalni dodatak što je opet manje sramno od već pomenute epizode drugog dnevnika rts-sa.
Preporuke:
0
0
33 utorak, 13 jul 2010 23:40
Dejan
Bravo!

Pretvorili su se u novu TV Bastilju.

O događajuma u Splitu i potpuno nenormalnoj atmosferi u kojoj su naši teniseri igrali nije bilo ni reči.

U nedelju ujutru je zatečena novinarka Studija B u živom uključenju ispričala kako se provela naša reprezentacija i malobrojna pratnja (ona sama je napadnuta).

O Srebrenici jedne ozbiljne emisije nije bilo.

@ spetsnaz

Otkucajte na Guglu - General Mackenzie the real story behind srebrenica

Pročitajte članak čoveka koji je bio komandant snaga UN, i koji osporava i brojku i termin genocid. Ja ću da citiram samo deo članka, u svom slobodnom prevodu:

Dalje se može raspravljati samo o razmerama (obimu). Muslimanski muškarci i stariji dečaci su izdvojeni, dok su stariji, žene i deca poslati u pravcu Tuzle (bezbednosti). Neukusno je, ali treba da se kaže, ako činiš genocid, ne puštaš žene da odu, jer su one ključ za reprodukciju grupe koju pokušavaš da eliminišeš. Mnogi muškarci i dečaci su pogubljeni i sahranjeni u masovnim grobnicama.

Dokazi prezentirani u Hagu dovode u ozbiljnu sumnju brojku od "do" 8000 masakriranih muslimana. Navedena cifra uključuje "do" 5000 onih koji su svrstani u nestale. U Srebrenici i okolini je nađeno više od 2000 tela, koja uključuju žrtve trogodišnje žestoke borbe u tom području. Jednostavna računica ne podupire cifru od 8000 ubijenih.

Sledi pomen Nasera Orića u Hagu... Dosadašnji dokazi upućuju da je on odgovoran za jednak broj ubijenih srpskih civila van Srebrenice koliko je srpska vojska masakrirala muslimana u Srebrenici.

Dve nepravde u zbiru ne daju pravdu, ali istorijski trenuci, kojih se stidimo zbog naše ravnodušnosti, ne bi trebali da se posmatraju izolovano od konteksta koji ih je stvorio.

@ moderatoru NSPM

Hvala od srca što ste preneli moj poziv Srbima na netu, povodom kampanje Bošnjaka i Hrvata da iskoriste Srebrenicu da ocrne i oklevetaju Srbiju i srpski narod.

@ čitaocima NSPM

Hvala na nepostojećoj podršci opštekorisnoj akciji.
Preporuke:
0
0
34 utorak, 13 jul 2010 23:52
Gnjavnik 2
@Nadja
A recite nam koliko je trajao prilog u ponoćnom Dnevniku o Mićunovićevom rođendanu. I koliko je to drugačije od nekadašnjih tv priloga o rođendanima voljenog nam Druga Tita?
Preporuke:
0
0
35 sreda, 14 jul 2010 00:37
lakon
yutelovac
Preporuke:
0
0
36 sreda, 14 jul 2010 01:10
PER
LUDILO I SLIČNO:Plaća se preplata da se gledaju reklame - platite da bi još platili; umjesto da reklamodavci vama plate da ih gledate i kod njih trošite novac koji i onako teško dobijate. Tijanić dvostruko zaradi, a školskoga programa nema.
Preporuke:
0
0
37 sreda, 14 jul 2010 02:33
Vrt Toronto
Zar vam nije jasno da vise nemate izbora.
Nemate nikakva prava.
Nemate nista.
Probudi se Srbijo dok vas ne uvedu u Nato.
Plasi me da ste gotovi sa ili bez TV dnevnika u 7 i 30 pm.
Ako vi necete da...
Ja za vas iz Toronta sigurno necu.
Mi stvaramo sebi svoju Srbiju.
Preporuke:
0
0
38 sreda, 14 jul 2010 08:10
@@
Gospodine Jovanoviću-potpisujem!
Preporuke:
0
0
39 sreda, 14 jul 2010 08:39
Milorad Stanojlović
Formiranjem ovog Upravnog odbora, na čelu sa uglednim profesorom Stipčevićem, Tijanić je svojevremno spasio čast RTS-a, pošto je prethodni Odbor bio svakojaka katastrofa. Na primer, predsednik ondašnjeg Odbora je posle 11. septembra izjavio, kako je bolje da je pao jedan Rokfeler, nego jedan soliter. Sledeći biser je bio „mala popravka“, kada je izjavio da je jednom bio u jednom pravoslavnom manastiru i shvatio da je SPC anahrona organizacija (ili nešto još gore).
Toliko o Odboru, koji izgleda i nema ona najveća ovlašćenja u pogledu strategije, jer je on tu da „upravlja“, a ne da kreira programsku i poslovnu politiku.
Bio sam među prvim pristalicama pretplate, kao puta da se dođe do kvalitetnog programa, između ostalog i u tehničko-tehnološkom pogledu.
Međutim, na otvaranju novog (digitalnog) kanala čuo sam da će RTS ubuduće biti – industrija. Načelno, nemam ništa protiv. Zakon tržišta. Ali, ...
Nije mi samo jasno, ako je sada RTS postao industrija zabave, s kojim prosečnim profitom ta industrija sada radi, kao i zašto moramo da im uplaćujemo donacije svakog meseca, ako su već to što kažu na IPTV 103-ci – industrija?
Jer, industrija koja sebe ne može da finansira ide u staro gvožđe. Stečaj.
Preporuke:
0
0
40 sreda, 14 jul 2010 08:45
divad
zasto na ovo pismo ne mozemo da se potpisemo svi koji zelimo...tako neku akciju na internetu treba pokrenuti, a posle to i prezentovatati!!!
Preporuke:
0
0
41 sreda, 14 jul 2010 11:09
jututunac
idite na portal RTS-a. Tamo ne moze da prodje vas komentar ako niste bar dva puta pohvalili vladu ili Tadica.
Ozbiljne komentare ne propustaju, mozete procitati samo komentare o uspehu vlasti i predsednika.
RTS je televizija lazi. Mozda direktori imaju debele obraze, ali kako se ne nadje niti jedan hrabar novinar da sve to razoblici? Plase se da izgube posao? Po cenu casti ili bruke?
Preporuke:
0
0
42 sreda, 14 jul 2010 12:31
Draguna - Uzice
BRAVO, BRAVO , bravo !!!


A ŠTA DA kažemo za one ogromne BILBORDE na putu za beogradski aerodrom - na njima se reklamira Hrvatska kao zemlja sa 1244 OSTRVA!! Slučajno? 12 je napisano u jednoj boji, a 44 u drugoj!! Slučajno?

NISAM JOŠ VIDELA DA JE neko o ovom pisao,ili RTS dao komentar,ili Utisak nedelje!!

NISAM JOŠ VIDELA da nas je neko obavestio KO JE ODOBRIO OVE REKLAME, ko ih je radio, KO IH JE PLATIO, otkud u Srbiji, OTKUD NA PUTU za aerodrom, I UOPŠTE BILO gde ???? Nisam videla ni jedan tekst o ovome, DA LI TO ZNAČI DA JE OVO U REDU??

Može li da bude više morbidnosti, bezobrazuka, pokvarenosti, zla, licemernosti....?? OVO smo videli idući 11.juna 2010. u Švedsku.

VOLELA bih da se neko iz NSPM-a ovim pozabavi, ili neko od čitalaca.

Unapred hvala.
Preporuke:
0
0
43 sreda, 14 jul 2010 12:57
Draguna - Užice
Njima odgovara sve što ste naveli. Njima odgovara priča iz Vodica. Njima odgovara da čim se pomenu ustaše odmah pominju četnike. Njima odgovara da čim se pomenu događaji na teniskom meču u Splitu, kažu da bi isto bilo i u Srbiji.

NAMA NE ODGOVARA i mi moramo govoriti ISTINU - mi nećemo razbijene srpsek glave u Vodicama, ne bi bilo isto u Srbiji na teniskom meču ili bi se to vuklo po medijima i izvinjavalo, a ne vidim da je to tema i da je došlo do izvinjavanja Srbima u Hrvatskoj prvenstveno, i jednom se mora početi sa ponavljanjima da su četnici otadžbinska vojska s školovanim generalom, KOJA NIJE IMALA ni Jasenovac, ni Goli otok, ni OZNU, ni IB,general je ubijen a grob mu se ne zna. Mi moramo ponavljati da je Dubrovnik srpski grad, a brdo Čiovo iznad Splita puno srpskih kuća, a Knin, pa srpska Slavonija....gde su Srbi sada,...TO JE GENOCID !!! PA OD KADA je to Dubrovnik pripao Hrvatskoj? POSLE 2.svetskog rata!!! HAJDE DA TO PONAVLjAMO !!! To je istina.

HAJDE DA PONAVLjAMO ISTINU MILION PUTA, da poslušamo savet Zapada...PONAVLjAJ, PONAVLjAJ STALNO, pa ako će laž postati istina, VALjDA ĆE I ISTINA ponavljanjem, UTVRDITI POZICIJE...
Preporuke:
0
0
44 sreda, 14 jul 2010 15:05
Lipik
Zanimljiva je i slučajnost koju je između ostalih potencirao "medijski javni servis evropske Srbije".
Naime, vest o otkopavanju grbnice ubijenih Srba u Lipiku je medijski neutralizovana već pomalo naivnom i dosadnom pričom o nekakvom otkopavanju potencijalnih grobnica u Raškoj, uz asistenciju g. Vekarića. Naravno, i ovaj put nije nađeno ništa ali je izgledna bitno da su žrtve u Lipiku nadglasane ovom, kao što možemo zaključiti - fiktivnom pričom, nešto poput onih džamija uoči pogroma na Kosmetu.

To je strašno. Pobijeni nađeni u grobnici u Lipiku bivaju sasvim ignorisani ovom fikcijom. Drgi dnevnik uopšte nije javljao o tome već zna se o čemu - o Raškoj!
Preporuke:
0
0
45 sreda, 14 jul 2010 15:16
Milos C.
Sjajno g. Jovanoviću,

pravo je uzivanje citati ovaj pismeni tekst.
Sto mi osjecamo i vidimo - vi ste artikulisali.
Sto oni (ne)rade - vi ste raskrinkali.
Pitanje je naravno sta sad? Ako je po net-u, niko ne placa pretplatu u Srbiji?! Sa druge strane, svi znamo da ako Tijanic ode, doci ce Cedini Pentagonci.
Cini mi se kao najprikladnijim, neka vrsta Tijanic-Antonic strategije: Dakle da bijemo Tijanica, njegovim "oruzjem"- Ismijavanjem, a sa druge strane, kako kaze g Antonic - "rat" se trenutno vodi u glavama ljudi.
Zato za pocetak (da ne bi bilo za kraj) kopirajmo Milosevo pismo i saljimo na sve adrese, portale..., a kopiju uvek na RTS.
Preporuke:
0
0
46 sreda, 14 jul 2010 15:30
To je to!
Bravo, g. Jovanoviću! U sredu! Pismo u najboljoj tradiciji srpskog demokratskog građanstva, koje, naravno, nema mnogo veze s ovim crvenim, pardon, žutim tzv. demokratama.
Ja ne gledam domaće programe skoro uopšte, mnogo su mi zanimljivijiji kanali Istorija, Dokumentarni, Istraživač, Nacionalna Geografija, Otkrića ... RTS podržavam samo zbog ćirilice.
TV pretplatu plaćam, na žalost, jer ne znam kako da odvojim tu sumu od gotovog, štampanog računa za struju.
Preporuke:
0
0
47 sreda, 14 jul 2010 15:38
Internet je moć!
Draguna - Užice "Mi moramo ponavljati da je Dubrovnik srpski grad, a brdo Čiovo iznad Splita puno srpskih kuća, a Knin, pa srpska Slavonija....gde su Srbi sada,...TO JE GENOCID !!! "
Tako je! Osijek se pre Drugog svetskog rata zvao Osek, jer je bio srpski grad, kao i Beli Manastir, koji se verovatno sada zove Bijeli Manastir.
Kako ni na jednom natpisu na Kosmetu, južno od Ibra nema ni jednog natpisa na srpskom jeziku, nego samo na šiptarskom i hrvatskom (latinicom), sudeći po onome što sam video na televiziji? Zar to nije tema za nacionalnu televiziju, kao što bi trebalo da bude prvorazredna tema i za mnoge NVO za prava i demokratiju ... Ali, džaba, za te NVO bi konačno trebalo da neko napiše jedan tekst poput ovog g. Jovanovića o RTS-u ...
Treba jednom da obrazujemo nove generacije na znanju i istini, a ne na lažima. Zato sve ovo treba objavljivati uporno bar po internetu, gde niko ne može da nas ućutka. Bar ne još.
Preporuke:
0
0
48 sreda, 14 jul 2010 16:57
Sloboda za čoveka
Pre par meseci sam izbrisao RTS1 iz memorije TV-a, prevashodno iritiran "informativnim emisijama"(jedini izbrisani kanal na srpskom). Porodično smo utvrdili da na tom kanalu baš ništa ne gledamo od kad smo prestali da gledamo Dnevnik, koji je postao nepodnošljiv u veličanju "lika i dela". Izuzetak je bilo Svetsko prvenstvo u fudbalu, kad smo privremeno vratili RTS1 kao kanal br. 99 i izbrisali ga posle finala. Ja povremeno gledam Istorije (sada kanali 1 i 2), žena 1 kanal o životu, kuvanju, joga i sl. (mislim da je FNL, kanal 3 u memoriji), a klinci ponekad nešto od kablovskog sporta i to je sve. Svi smo mnogo više na internetu i tu biramo šta i kada gledamo, odnosno čitamo. Preplatu plaćamo kao deo računa za struju (nužno i beskorisno zlo), isto kao što plaćamo i fiksni telefon zbog bežičnog interneta.
Preporuke:
0
0
49 sreda, 14 jul 2010 19:35
Spetsnaz
@Dejan

Verujem da mnogo ljudi ne cita moje komentare , ali sam imao nameru da napravim jedan mali eksperiment , NAMERNO sam napisao one gluposti u svom prvom kometaru ovde da bih video kako ljudi reaguju na to .
Jedino ste vi odreagovali na moje nebuloze
Susta istina o Srebrenici se moze naci u radovima G. Karganovica , a sve ostalo je cista fikcija
Preporuke:
0
0
50 sreda, 14 jul 2010 22:43
Milutin
Nemam ništa protiv da NSPM bude Nacionalistička srpska politička misao. Ali, nacionalizama nije relativizacija zločina u Srebrenici. I kritika RTS-a danas zbog priloga na tu temu izgleda prilično bedno. Kao što je bedna svaka politička instrumentalizacija tog užasnog zločina.
Hajde da budemo ozbiljni ljudi, da ne prebrajamo mrtve, da ne preturamo po kostima pomešanim u primarnim i sekundarnim grobnicama.
Hajde da decu učimo da je heroj onaj major koji je rekao " Obraz Beograda, naše prestonice, ima da bude svetao..." a ne general koji je naredio da se ubijaju vezani zarobljenici.
I da to ne brkamo sa plaćanjem pretplate, niti kvalitetom programa RTS-a, blaćenjem "glavonje"... Uostalom, "Čujte Srbi" ,RTS je ostao jedini veliki medij u vašem vlasništvu. Čuvajte ga i po cenu da istrpite malo više Tadića u vestima RTS-a, da vam Dnevnik ne bi uredjivao Bodo Hombah, a heroji bili Firči ili neki posustali pevači.
Preporuke:
0
0
51 sreda, 14 jul 2010 22:58
Pretplatnik iz DS
E pa nećemo tako. Kada kritikujete sajtove na kojima nema dovoljnog broja loših komentara na račun Tadića zapitajte se kako to onda na vašem sajtu skoro da nema pozitivnih komentara o njemu - a njega je glasalo na stotine hiljada ljudi.
Ali zato sve pršti od oduševljenja tekstovima vaših analitičara (koji kritikuju Tadića i sve oko Tadića) od kojih za neke niko nikada nije čuo.
E sada ću da počnem iz inata da plaćam pretplatu.
Preporuke:
0
0
52 sreda, 14 jul 2010 23:55
Nadja
E, da, proverih minutazu i priloga o Micunovicevom rodjendanu u ponocnom Dnevniku. Bili ljubazni pa mi rekli. Tacno 2 minuta. A trebalo je i malo duze, ako mene pitate. Nisam simpatizer DS-a, daleko od toga, al profesor je jedan. Jos jednog politicara s takvom biografijom, Srbija nema. I nemojte ga porediti sa Titom, bar ne Micuna, ako ista znate o njemu.
Drugo, petomunutnu reportazu iz Pive verovatno ste gledali ne B 92.
I jos nesto, ne setih se da je ikome smetalo koliko je Kostunice bilo u Dnevniku, dok je bio premijer...
Ostrascen komentar, pa je i vecina i reagovanja takva. Slicno se slicnom raduje... Al mnogo je nategnuto...
Preporuke:
0
0
53 četvrtak, 15 jul 2010 05:35
Srboljub Savic
Podrska g. Jovanovicu i svima koji zelimo u srestvima
javnog informisanja informaciju. Zakon o informisanju
daje pravo gradjanima da je dobiju. Uskracivanje je
krsenje zakona i prava gradjana.
Udvaracki izvestaji - kvazi informacije, svakako ne
spadaju u duznost prema gradjanima i njihovom pravu.
Pored RTS-a (nezavisno od rada g. Tijanica), i drugi
mediji serviraju sund svake vrste, od "naivno"
praznih clanaka, preko kamufliranih reklama ove ili
one firme (i na TV i u Politici servira se reklama
osiguravajuceg drustva). Spisak "novinara" i "kolumnista" koji pisu o necemu- nicemu (cak kad pisu o zenskom sesiru, uredjenju stana,arhitekturi ili zlocinu)podugacak je.
Bilo bi verovatno "produktivnije" tuziti medije za
krsenje zakona o infomisanju, zastiti potrosaca (po
sebno sto je i pretplata nametnuta, a prodaja stampe
delimicna prevara potrosaca (rog za svecu).
Tuziti treba Upravne Odbore a ne GLODUR-e i Direktora
RTS, jer oni upravljeju, pa samim tim, snose i zakonsku odgovornost.
Uskracivanje placanje pretplate, dobro ce doci
onima koji ce obezbediti kredite za popunu "rupe"
(ah, da za to sledi provizijica) u prihodima.
Tuzbama treba zahtevati enormno visoke odstete-
za dusevni (nemerljivi) bol, obmanu, stetu od
uticaja (negativnog) na vaspitanje i obrazovanje dece, ...
Mi - gradjani treba da shvatimo da niko nema prava da nas nekaznjivo zloupotrebljava i da ne smemo
dozvoliti formiranje svesti lazima, glupostima i
uskracivanjem informacija.
Televizija i stampa (kako i drugi) moraju imati,
gradjanima dostupne, Statute iz kojih bi nam bilo
jasno, sta prodaju, bi mogli da odlucujemo da li
kupujemo sarenu lazu, maglu, klinacko izivjavanje,
reklame, propagandu, ...
[Jezik je svakako deo "proizvoda" i odgovornosti.]
S. Savic
Preporuke:
0
0
54 četvrtak, 15 jul 2010 11:08
Prva Srbija
Lepo je što je predsednik obišao rodbinu.
Lepo je što je rodbina dočekala predsednika.
Lepo je što Tadići liče na Borisa.
Lepo je što RTS objavljuje i komentare koji zvuče drugačije.
Lepo je što živimo u najboljem od svih svetova, u najboljoj od svih država.
Lepo je što vlada demokratura.

Lepo je...
Preporuke:
0
0
55 četvrtak, 15 jul 2010 12:19
DŽon Šepard
Već poduže vreme ne plaćam dvostruku pretplatu za RTS. Plaćam je samo preko kablovskog operatera koji mi omogućuje da gledam RTS1, RTS2 i RTV1, i ne pada mi napamet da me pljačkaju putem neustavnih odredbi jedne interesne grupe u Skupštini i njihovih predstavnika u RTS.

Elem, ako se nekada zeznem pa naletim, menjajući kanale, na neki informativni program te kuće, nepogrešivo sam spreman da vidim BT u prvih par minuta.

Nekada smo se sprdali sa televizijama banana-republika sa njihovom fiktivnom najavom programa:

"Dobro jutro, Predsedniče, ovo su vesti!"

RTS i njegov, sada već reizabrani, "elokventni" šef, doveli su ovaj vic do perfekcije!

Odličan tekst, g.Jovanoviću, pogotovo ste lepo odreagovali za Hrvate, kojima naša Vlast šalje taze srpsko meso za prebijanje/ubijanje na tacni, a koje još i plaća za tu uslugu.
Preporuke:
0
0
56 četvrtak, 15 jul 2010 13:13
Sutradan Glupić
@Pretplatnik iz DS

Kažeš da je stotine hiljada ljudi glasalo za Tadića a ne kažeš da je tvoj Tadić sa svojom ekipom slagao glasače. Obećao je ubrzani put u tzv. evropsku uniju, sto hiljada radnih mesta, Fiatove investicije itd. Tokom kampanje nije ni pominjao statut vojvodine, rezoluciju o srebrenici, zakon o informisanju i razne druge štetočinske stvari koje je činio. On nema legitimitet i zato ne može da se poziva na volju glasača. On je najobičniji uzurpator čiji režim sve više liči na Kastrov. A ti plaćaj pretplatu. Tvoja stvar.
Preporuke:
0
0
57 četvrtak, 15 jul 2010 13:57
Dejan
@ Spetsnaz

G-din Karganović je dao ogroman doprinos razotkrivanju istine o Srebrenici.

Problem je što se njegov glas ne čuje tamo gde treba - u svetu.

U našim medijima nije ni čudno, jer su kontrolisani.

Stepen doprinosa se ceni po probojnosti nečijeg rada u svetu.

Ubeđivati srpske čitaoce u patriotskim časopisima i sajtovima nije nažalost dovoljno i ne donosi očekivani rezultat.

Noam Čomski je dao jedan od najvećih doprinosa našoj stvari time što je osporio priče o 8000 ubijenih u genocidu.

U Kanadi je, sudeći po komentarima na internetu, General Mekenzi gostovao na kanadskoj televiziji 11. jula.

Sve to je proizvelo efekat, čulo se.

Ja sam pozvao preko ovog sajta čitaoce da idu na link yahoo-a i da svojim komentarima i glasovima sprečimo jednostrane bljuvotine koje su ostavljali čitaoci Hrvati i muslimani.

Na njihove bezočne laži sam odgovarao da "gugluju" - članak Makenzija, Operation Halyard, letters of american presidents about general mihailovich...

Muslimani i Hrvati uzimaju za dokazanu činjenicu da su četnici bili fašisti i kolaboracionisti, pa i današnje Srbe tako krste, u znaku kontinuiteta tobožnjeg srpskog fašizma.

Podršku mom pozivu nisam dobio ni od koga.

Zvuči ironično, ali da sam napisao da je yahoo objavio vest kako je jedan srpski političar odbio zaštitu policije od osobe koju naziva monstrumom, e tu bi verovatno pao njihov sajt od broja ovdašnjih komentatora.

Istina o Srebrenici je privukla na netu stotine bošnjačkih komentara, ovdašnje komentatore ujedinjuje i može da mobiliše samo mržnja prema "zameniku predsednika" jedne nekada velike, a u budućnosti vanparlamentarne stranke.
Preporuke:
0
0
58 četvrtak, 15 jul 2010 14:21
"vaćamo se za Evropu"
ima ovde izgleda nekoliko njih na zadatku, mislim na ove, naravno,poslednje {-prevashdno iz tehničkih razloga i same logistike} komentatore kao što je ona obožavateljka Mićuna, Milutin i DS pretpčatnik.
Opet po ko zna koji put koriste bezvezne "argumente" tj. pokušaj diskreditacije kroz priču o nacionalzmu. Dakle, oni svaku kritiku/prikaz koja nije njima po volji i u njihovom interesu označe kao "nacionalizam" što je stvarno smešno a i tužno,ujedno. Podsečaju me na onog lika Srećka Šojića, naročito kad se osvrnu na svetsku ekonomsku krizu. Odgledajte snimak naslova "Kakva crna svetska kriza" i biće vam dosta jasnije šta sam hteo da kažem.
Preporuke:
0
0
59 četvrtak, 15 jul 2010 18:56
Milutinu
Vi ste potpuno u pravu kada govorite protiv instrumentalizacije i relativizacije zločina u ovom ili onom smislu. Ali do sada smo tu instrumentalizaciju uglavnom imali samno u jednom smeru. Naime, niko u Srbiji, uključujući čak i radikale, ne poriče ratni zločin u Srebrenici i njegovu osudu. Ali sporna je njegova kvalifikacija kao "genocida" i sporno je ignorisanje prethodnog konteksta i sporne su manipulacije sa brojkama. A ukazivanje na to da se i državna televizija uključila i pridružila ovoj manipulaciji nije nikakav "nacionalizam" već odbrana zdravog razuma. No, druge sad stvar što su pojedini komentatori, a pomalo i sam autor, u opravdanoj kritici ovih manipulacija (ne)svesno amnestirali sve druge medijske kuće u odnosu na koje je ovaj iovakav RTS još uvek pravo zlato.
Preporuke:
0
0
60 četvrtak, 15 jul 2010 19:05
vaćajmo Evropu, vaćajmo...
zanimljivo da je tajming javljanja osoba koje se izgleda ovde javljaju po zadatku, a radi se naravno o "DS pretplatniku", "Milutinu" i, pogodili ste - "Nadji"!
Milutin nas čak po oprobanoj metodi pokušava diskreditovati odn. označiti za nacionaliste jer se kritika iznesena ovde ne poklapa tj. nije nipošto u interesu Vlade koju su sastavnjali strani ambasadori!
Baš je tragikomičan sa tom floskulom koju nisu čak verovatno oni ni smislili već njihove gazde.
To je jedna nesposobna i totalno neinvntivna klika i grupa parazita koju je možda najbonje već davno naslikao naš Srečko Šojić u parodiji koju možete naći na Jutjub pod naslovom "Kakva crna Svetska kriza".
Preporuke:
0
0
61 petak, 16 jul 2010 13:40
igor
Sve čestitke i podrška "Dejanu" za njegov komentar, a i napor koji je uložio u pokušaju moblizacije. Takođe, poruka pojedinim, stranački previše ostrašćenim autorima. Nemojmo se zavaravati. Ova vlast (vlada) jeste dosta odgovorna, ali teško da je glavni i jedini krivac za ono što nam se događa. Nisam nikada bio njihov glasač, ali ne volim preterivanje. A pogotovo ne volim kada se naš nacionalni i državni problem redukuje na partijsku ravan. Bolje da malo pogledamo kako to rade drugi i pokušamo BITI MALO SABORNIJI. Možda bi nam bilo bolje.
Preporuke:
0
0
62 petak, 16 jul 2010 19:26
Petar Pavkovic
Postovani g. Jovanovicu,

hvala na zaista sjajnom tekstu.

Cini mi se da je veoma bitno stvari posmatrati u kontekstu. Medijska scena u Srbiji je katastrofalna. Ta medijska scena formira milje kojem se RTS ovakav kakav je, cak i sa Tijanicem na celu, tesko moze otrgnuti. Kazite, sta je odgovarajuca reakcija,kada B92 nekoliko miliona puta ponovi da je ubijeno 8000 Bosnjaka, da je masakrirano toliko Albanaca... itd...
Kako reagovati na ove lazi ili poluistine. Mozda ponavljati milione puta, da nije tako...

Iako kao i vi o sadasnjem RTS-u mislim veoma lose, ne treba zaboraviti, da Tijanic ne propusta priliku da u svojim intervjuima, Evropljane nazove "opsenarima koji prodaju karte za voz, koji vozi na pruzi bez sina..." Ko je jos u Srbiji osim gospode iz NSPM tako raskrinkao EU-birokrate?

Inace lavina je pokrenuta:
http://www.pecat.co.rs/2010/07/imamo-li-pravo-da-znamo-bar-nesto/
Preporuke:
0
0
63 petak, 16 jul 2010 22:39
Nadja
Nepotpisanom autoru

"ima ovde izgleda nekoliko njih na zadatku, mislim na ove, naravno,poslednje {-prevashdno iz tehničkih razloga i same logistike} komentatore kao što je ona obožavateljka Mićuna, Milutin i DS pretpčatnik.
Opet po ko zna koji put koriste bezvezne "argumente" tj. pokušaj diskreditacije kroz priču o nacionalzmu. Dakle, oni svaku kritiku/prikaz koja nije njima po volji i u njihovom interesu označe kao "nacionalizam" što je stvarno smešno a i tužno,ujedno..."


Iz Vaseg komentara mogu samo da zakljucim da svako ko ne misli kao Vi i Vama slicni, nije dobrodosao na sajtu NSPM. Ja za Vas, recimo, nikada ne bih rekla da ste na zadatku, zato sto ne mislite kao ja.
Dokle god bude takvih kao Vi, koji nisu spremni na civilizovan dijalog, necemo kao nacija daleko odmaci.
Preporuke:
0
0
64 subota, 17 jul 2010 00:21
Milutin
Evo mene opet. Po zadatku, jakako! Da pripomognem NSPM, e da ne izgleda kako samo NSPU (Novo srpsko političko udruženje) "Ja tebi vladiko - ti meni serdare" komentarišu tekstove.
Imam i par korisnih saveta za uredništvo, u pogledu vaše video-strane.
Pa ljudi, postavite i neki video Djordja Vukadinovića i Slobodana Antonića.
I još da pozdravim žutog pretplatnika. I treba da plaćate pretplatu gospodine. Ja to redovno činim, mnogo volim da gledam na RTS-u sportske komentare gospodina Vukadinovića.
Preporuke:
0
0
65 subota, 17 jul 2010 17:58
4474444
Doktore D.Jovanovicu kako to da se tek u Julu 2010 na temperaturi tropskoj prisecate da RTS treba da izvestava nepristrasno,objektivno i pravovremeno.Vec je sest(6) jula proteklo,a protecice nazalosst jos najmanje cetiri.Dok je AT sluzio gospodaru Vojislavu Kostuinici,taj AT je bio upotrebljiv.
Neprijatno je i nezgodni obracati se cveku doktoru D.Jovanovicu a da o njemu nemate nikakav SV.Ni guglovanje ne pomaze,jer bar jos jedan dotor sa tim generalijama pojavljeje jos 1945.godine.
Mogao bih i ja da se pridruzim vasoj odluci,ali je moja vec u davno pu a dug je narastao,za sada 17 hiljada za gradjansku neposlusnost ne placanja pretplate Javnom servisu RTS.
Hajde da se i ja uzdam u Evropski sud za ljudska prava,kada se budem zalio na Resenje u ime AT-ove pravde iza koje ce stajati reformisano sudstvo/
Preporuke:
0
0
66 subota, 17 jul 2010 20:40
robika
@nadja i @milutin
Ovo dvoje ne samo da su promasili temu nego su
instruisani da pisu neobjektivne komentare.
Gospodin Milos D. Jovanovic je napisao otvoreno
pismo i izjavio da vise nece placati pretplatu.
Sve je tu jasno i objektivno.Ovde nema mesta za ovu
ili onu stranu, niti nekakvu filpzofiju.
Ko ne vidi kakav je nas javni servis i kolika je
njegova sprega sa vlascu,kakve informacije objavljuje
(srusio se autobus u provaliju uIndiji i poginulo je 20 ljudi).Ali zato nikad nije objavio onformaciju
koliko vojnika svaki dan pogine u Afganistanu.
Doduse ja ovo znam iz prethodnog perioda,jer dnevnik
javnog servisa odavno ne gledam pa ga zato ni neplacam.
Mene samo cudi da postoji mnogo ljudi koji to gledaju.
Dali oni misle svojom glavom?
Preporuke:
0
0
67 subota, 17 jul 2010 22:14
MALI
Dobri su ovi "ložači" ! Neko je lepo savetovao . Samo ih ignorišite i sprdajte se sa njihovom malograđanštinom . Kao nekad sa SKOJ-evcima. Istinu bi zaista trebalo ponavljati do poslednjeg daha. Ne zaboravite , Srbijom i dalje vladaju jugoslovenski nacionalisti !
Preporuke:
0
0
68 subota, 17 jul 2010 22:18
MALI
Zaboravih da pitam ! Kako , precizno , izdvojiti pretplatu iz računa za struju , a da "serviseri" to ne predstave kao dug za struju ?
Preporuke:
0
0
69 ponedeljak, 19 jul 2010 16:04
micam49
savet Malom
platite utrošenu električnu enrgiju tačno u dinar!
Preporuke:
0
0
70 četvrtak, 22 jul 2010 16:23
Povremeni gledalac
RTS je sve gori. Ne poštuje termine, a preterali su sa reprizama domaćih serija.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner